V. HunDeszt Pálinkaverseny - Tájékoztató
Tisztelt Nevező!
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács ötödik alkalommal hirdeti meg a
HunDeszt Nemzeti Pálinka- és Nemzetközi Párlatversenyt.
Felhívom szíves figyelmét, hogy az elmúlt évekhez képest szakmailag
korszerűsítettük a bírálati rendszert és az ellenőrzésre is nagyobb hangsúlyt
fektetnek a szervezők.
Kérem, figyelmesen olvassák el a Versenyszabályzatot, valamit a Felhívást –
ezeket mellékelem, mielőtt kitöltik a Jelentkezési lapot, amelyet szintén
csatolok.
A jelentkezési lap is megújult, egy pályázónak csak egy jelentkezési lapot kell
kitöltenie, ezen tüntetheti fel az összes benevezni kívánt terméket. Felhívom a
figyelmet, hogy a jelentkezési lap minden rovatát pontosan kell kitölteni, mert
az ezen megadott adatokat használjuk fel a
bírálatkor és a versennyel kapcsolatos széles körű kommunikációs tevékenységek
során is!
A jelentkezési lap alján található egy soros nyilatkozat arról, hogy a
szabályzatban foglaltakat a nevezők magukra nézve kötelezőnek ismerik el, s
azokat pontosan betartva adják meg az adatokat és
küldik meg a mintákat a megadott módon és határidőre! Felhívom a figyelmet arra
is, hogy a minták beküldésével kapcsolatos szabályokat beküldési határidő,
mennyiség, palackok mérete feltétlenül és pontosan be kell tartani, ellenkező
esetben a szervező bizottság nem fogadja el a beküldött mintát, ezzel a nevezés
is semmisnek tekinthető.
A jelentkezési lapot kérjük, hogy szíveskedjenek lehetőleg elektronikus úton
megküldeni, ezzel sokat segítenek az – egyébként meglehetősen bonyolult –
adminisztráció hibátlan, pontos elvégzésében. A jelentkezési lap kitöltésénél,
ha a rendelkezésre álló sorok kevésnek bizonyulnak "sorok beszúrása" paranccsal
bővíthető, kinyomtatni, aláírni nem kell, az e-mail elküldésével a
felelősségvállalás egyértelmű.
Kérjük – és javasoljuk – a nevezőket, hogy a benevezett italokról küldjenek
elektronikus formában fotót, amelyeket a rendezvény honlapján és a
kommunikációban (eredményhirdetés után) fel tudunk használni. Ez nagyban
segítené a fogyasztókat, hogy az üzletekben felismerjék a kiváló termékeket.
A meghatározott (írásos) nevezési határidőt azért is fontos betartani, mert a
rendezvény teljes költségvetése, a bírálattal kapcsolatos eszköz és humán
erőforrás igény felmérése a verseny zökkenőmentes és korrekt megszervezésének ez
a legfontosabb adata! A mintákat természetesen a megadott leadási határidőre
várjuk.
Még egyszer kiemelve a legfontosabb határidők-időpontok:
Nevezés: 2009. december 10.
(az eddig leadott jelentkezések nevezési díját még decemberi teljesítéssel
számlázzuk, ezt követően pedig 2010. januári
teljesítéssel.)
Mintaleadás: 2010. január 11. 16 óra
(MSZSZT, Bp., IX. Soroksári út 26.)
Laboratóriumi vizsgálat: 2010. január 12-től
Bírálat: 2010. január 28-29-(30)
Eredményhirdetés: 2010. február (egyeztetés alatt a pontos nap)
Mindenkinek sok sikert kívánok, remélem, hogy nagyon sok szép ital érkezik a
versenyre!
Kérdéseikkel, észrevételeikkel forduljanak a Szövetségben Sántics Klárához, vagy
a verseny levezető elnökéhez Panyik Cilához, vagy a szervezésért és
előkészítésért felelős Zsibrita Ildikóhoz.
Üdvözlettel:
Halász Róbert
igazgató
--
Zsibrita Ildikó
20/326-0964
szervező